KARAYOL A.Ş.

Kalite Politikamız

KARAYOL, kuruluşundan beri sağladığı hizmet ve ürünleriyle birlikte, yaptığı üretimin kontrolünden sevkiyatına kadar geçen tüm süreçte müşterilerine kaliteli hizmet vererek sektöründe bilinen marka olmayı hedeflemektedir.

KARAYOL, uygun fiyatlarla kaliteli ürün/hizmet verme prensibiyle müşterilerine ürün satmakta ve hizmet vermektedir. Öncelik ve amaç her koşulda müşteri memnuniyetidir. Kaliteli ürün ve hizmet anlayışıyla, pazar payını ve rekabet gücünü sürdürülebilir büyüme felsefesiyle arttırmayı hedef edinmiştir.

KARAYOL, bu hedeflerine ulaşmak için sürekli eğitim ve iç denetim mekanizmasıyla ilerlemek için ISO 9001:2008 standartları gerekliliklerini içeren Kalite Yönetim Sistemini kurmuş olup, bu ilkeyi ana çalışma ilkesi olarak belirlemiştir.

Belirlediğimiz kalite politikası ve hedefler doğrultusunda, tüm birimlerde Kalite Yönetim Sistemi dokümanlarına uygun olarak çalışmalarına devam edecektir.

Kuruluşundan bugüne, belirlemiş olduğu “kalite, güven, müşteri memnuniyeti” ilkelerini KARAYOL’DA çalışan herkesin ortak çaba ve katkılarıyla yaşatacağımıza inanıyoruz. Bu kalite programını uygulayacağımızı taahhüt ediyoruz.

KARAYOL A.Ş.